Skip to main content

Kantoorautomatisering

Wij bieden uitgebreide kantoorautomatisering-diensten aan, waarbij wij meestal fungeren als volledige servicedesk van de klant. Voordeel voor de klant is dat wij de kennis in huis hebben die we kunnen inzetten bij meerdere klanten, waardoor u dus minder kosten heeft dan een eigen servicedesk.

Elk bedrijf is anders en wat dat betreft passen wij ons aan, u kunt de kantoorautomatisering volledig bij ons uitbesteden of enkel reactief waarbij wij gelden als tweede-lijn of stand-in bij ziekte.

 

Microsoft 365 moderne werkplek

Voor bedrijven die Microsoft 365 gebruiken, of daar naar toe willen migreren zijn wij de juiste partij. Wij bieden uitgebreide ondersteuning op alle facetten van de MS365 omgeving zoals het gebruikersbeheer, email- en beveiligingsfuncties. Doordat wij dagelijks voor meerdere klanten de Microsoft omgeving beheren, zorgen wij ervoor dat onze kennis altijd up to date is en dat wij deze kennis gebruiken om de moderne werkplek van de klant zo bruikbaar en veilig mogelijk te houden. 

Hybride IT-omgevingen

Veel bedrijven maken gebruik van een combinatie van cloud- en on-premises servers, ook wel hybride IT-omgevingen genoemd. Wij hebben de expertise om deze omgevingen naadloos te integreren en te beheren. Dit omvat het implementeren van hybride identiteitsoplossingen, het beheren van hybride e-mailomgevingen en het optimaliseren van de connectiviteit tussen de cloud en lokale servers. Hierdoor kunnen onze klanten profiteren van de flexibiliteit en schaalbaarheid van de cloud, terwijl ze tegelijkertijd de controle over hun lokale infrastructuur behouden.

Beheer van eigen servers

Voor klantendie hun eigen servers gebruiken, bieden wij uitgebreid serverbeheer. Dit omvat de installatie, configuratie, onderhoud en monitoring van serverinfrastructuur. Het beheer van besturingssystemen, applicaties, back-ups en beveiligingspatches wordt zorgvuldig uitgevoerd om optimale prestaties en veiligheid te waarborgen. Doordat wij proactief monitoren en beheren kunnen onze klanten  zich richten op hun kernactiviteiten zonder zich zorgen te maken over de technische aspecten van hun IT-infrastructuur.

Proactief beheer en ondersteuning

Wij staan bekend om onze proactieve aanpak. Wij proberen door proactief te monitoren en te beheren stilstand bij onze klanten te voorkomen. Mocht de gebruiker toch een vraag of een probleem hebben, dan proberen wij dat altijd in het eerste contact op te lossen, zodat de gebruiker snel weer verder kan.

Lokale expertise in Groningen en Friesland en omgeving

De meeste werkzaamheden kunnen wij op afstand uitvoeren waardoor de locatie voor ons niet uitmaakt, soms is het wel prettig om elkaar eens in de ogen te kijken en daarom komen wij regelmatig langs bij onze klanten, ook al is er geen noodzaak, enkel voor een kop koffie. 

Mocht er een kritisch incident plaatsvinden waardoor wij op locatie nodig zijn, dan kunnen wij met onze kantoren in Gorredijk en Groningen snelle responstijden bieden voor bedrijven in de noordelijke provincies.